Onze nieuwe webshop – Uitleg

Een nieuwe webshop. Een korte uitleg over het gebruik:

Op de home page vindt u bovenaan een vergrootglas met daarin “zoek een artikel” . Bent u naar een specifiek product op zoek dan krijgt u meteen meerdere opties. Dit kan een bestelnummer of catalogusnummer zijn of een product omschrijving uit folder, verpakking of op het artikel zelf.

De nieuwe webshop is er nog meer op gemaakt om direct naar de hoofdcategorie te gaan: U ziet dan ook alle hoofdcategorieën onder: Navigeer direct naar” staan.

Als u hier op klikt komt u in een sub-menu om uw keuze nog verder te verfijnen. In sommige gevallen kunt daarna nog verder uw keuze verfijnen.

Eenmaal bij de producten aangekomen kunt u aan de linkerkant verder filteren zoal op land, merk, jaar of conditie

Om iets in uw winkelmand te doen kunt u kunt direct op toevoegen aan winkelmand klikken of eerst op het product klikken en de productinformatie lezen. In sommige geval moet u eerst een optie selecteren. Wilt u bijvoorbeeld supplementen voor uw album aanschaffen of wilt u een bepaalde kleur van iets hebben dan kunt u deze hier selecteren. Het is bijvoorbeeld dan mogelijk om meerdere verschillende albums tegelijkertijd aan te schaffen of diverse soorten munthouders of klemstroken.

U kunt altijd tussendoor kijken in u winkelwagen wat besteld is. Dan weet u meteen of het gratis verzonden wordt!

Bent u echter klaar met shoppen dan kunt u doorgaan naar afrekenen. Eventueel selecteert u vooraf dat u de bestelling in de winkel komt ophalen. Daarna vult u uw gegevens in en kiest u voor de betaalmethode.

Verder hebben wij de verzendtarieven uitgebreid en aangepast.

Zo betaald u binnen Nederland geen verzendkosten indien u alleen postzegels besteld. Besteld u kleinere producten die in een brievenbus pakje passen dan betaald u het lage tarief van € 4,25 , bij een gewoon pakket € 6,95. Bestellingen vanaf € 100 worden gratis verzonden. Voor bestellingen minder dan € 20,00 rekenen wij € 5,00 handelingskosten. Volledige informatie over verzendkosten en handelingskosten vind u hier : https://europost.nl/bezorging-levering-en-verzendkosten/#anchor2

Helaas kan er ook wel eens iets fout gaan met een nieuwe website. Het zou zo maar eens voor kunnen komen dat producten welke worden aangeboden niet meer beschikbaar zijn. Aangezien er producten zijn die uniek zijn en daardoor ook maar 1 x verkocht kunnen worden.. We hebben dit zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Echter zit er een periode tussen dat de producten welke van de oude website afkomen en op de nieuwe zijn gezet. Hierdoor kan het zo zijn dat deze en in de tussentijd al zijn verkocht. Dit is helaas niet uit te sluiten. Indien dit voorkomt laten we u dit onmiddellijk weten en betalen wij het bedrag onmiddellijk terug.