Wanneer betaal ik verzendkosten en wanneer wordt het gratis verzonden?
U betaald geen verzendkosten binnen Nederland wanneer u alleen postzegels besteld. Voor alle bestellingen met munten, bankbiljetten en kleine accessoires welke in een brievenbuspakje verstuurd kunnen worden betaald u geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 50,- . Voor de overige producten geldt dat u geen verzendkosten betaald binnen Nederland  voor een bestelling vanaf € 100,- . Voor alle bestellingen minder dan € 20,-  worden € 5,- aan handelingskosten gerekend, ongeacht de verzendkosten. Meer uitleg hierover en verzending buiten Nederland lees hier

Ik heb een bestelling geplaatst en wil betalen maar dit lukt niet, hoe komt dit?
Bij online betalingen is er sprake van samenwerking tussen uw bank en de betaalprovider, soms komt het voor dat de bank storing heeft (b.v. website niet bereikbaar) of dat de communicatie niet lukt tussen de banken. De betaling wordt dan niet uitgevoerd. U kunt het dan nogmaals proberen op een later tijdstip (bestelling opnieuw plaatsen) . Indien wij een geannuleerde bestelling ontvangen waarbij de betaling niet is gelukt ontvangt u later altijd een e-mail om uw bestelling op een andere manier te betalen. Een andere oplossing is om te kiezen voor een SEPA overboeking (u doet hier handmatig een bankoverschrijving naar onze betaalprovider Mollie) of, indien u in de buurt woont, te kiezen voor afhalen en betalen bij ontvangst.

Mijn bestelling is incompleet of bevat andere artikelen als besteld, wat nu?
Neem zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op per email of telefoon. Voor een snelle behandeling hebben wij het ordernummer/SKU nummer nodig en de omschrijving van de ontbrekende / verkeerd toegezonden artikelen. Na ontvangst van uw klacht per email krijgt u binnen 2 dagen bericht per email van ons hoe u klacht opgelost wordt. Ontbrekende artikelen worden binnen 2 werkdagen kosteloos naar u verzonden. Verkeerd geleverde artikelen mogen op onze kosten aan ons geretourneerd worden. (Via toegezonden retourenvelop of portovergoeding) Na ontvangst wordt het juiste artikel u dan kosteloos binnen 2 werkdagen toegezonden. (indien van toepassing)

Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik ben er niet tevreden over, wat nu?
Neem zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op per email of telefoon. Voor een snelle behandeling hebben wij het ordernummer/SKU nummer nodig van de toegezonden artikelen waar u niet tevreden over bent. Na ontvangst van uw klacht per email krijgt u binnen 2 dagen bericht per email van ons hoe uw klacht opgelost wordt. In eerste instantie zullen wij het artikel in overleg met u proberen te ruilen voor een vervangend artikel. Mocht dit niet lukken binnen afzienbare termijn (7 dagen) dan proberen wij dit in overleg met u te vervangen door een ander artikel van soortgelijke waarde. Mochten wij het artikel om wat voor reden dan ook niet kunnen omruilen dan wordt het volledige aankoopbedrag inclusief portokosten (indien van toepassing) binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel gecrediteerd. Artikelen die niet naar wens zijn mogen op onze kosten aan ons geretourneerd worden. (Via toegezonden retourenvelop of porto vergoeding) Na ontvangst wordt het juiste artikel u dan kosteloos binnen 2 werkdagen toegezonden.

Brievenbus pakje bezorgd maar u heeft niets ontvangen

Het kan zijn dat u in uw post.nl app te zien krijgt dat uw brievenbus pakje is bezorgd maar dat u nog niets ontvangen heeft. Het probleem zit hem erin dat de pakketjes die met de postbode meegaan, al gescand worden op de voorbereidingslocatie vóór ze daadwerkelijk bezorgd worden. In het systeem wordt dan geregistreerd dat het pakketje op die dag wordt meegenomen.

Aan het eind van de route geeft de bezorger aan dat hij of zij klaar is met de ronde, en dan krijg U in de app te zien dat je pakketje is bezorgd. Helemaal prima, maar niet als dat pakketje nooit in de tassen van de postbode is beland. Bij grote drukte kan het voorkomen dat de postbezorger het pakje niet mee heeft gekregen. Als de tassen vol zitten, blijft een deel van de post achter. Aangezien steeds vaker producten als brievenbus pakje worden verstuurd en deze pakjes ook best wel groot kunnen zijn, komt dit steeds vaker voor. We snappen dat dit vervelend is. De ervaring leert ons dat het brievenbus pakje in de regel de volgende dag wordt bezorgt.

Zie ook: https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5485938/postnl-zegt-pakket-bezorgd-maar-jij-hebt-niks-ontvangen-hoe-kan-dat

Ik kan niet inloggen.

De meest voorkomende reden dat u niet kunt inloggen heeft te maken dat u bij de introductie van onze nieuwe website in februari 2024 geen nieuw account heeft aangemaakt. U moet u dan opnieuw registreren. In verband met de privacy wetgeving hebben wij geen inzage in uw account, vandaar dat we deze ook niet konden verplaatsen van de oude naar de nieuwe website. Een andere reden dat het niet lukt om in te oggen is dat u uw wachtwoord bent vergeten. In dit geval kunt u vrij eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken.